BACK ON TRACK

Måndagen avklarad =) En rolig sådan med mkt skratt!! Känns så bra att va tillbaka på banan igen!! Jag är mig själv igen, går omkring och ler hela tiden, skrattar och fnittrar med allt och alla. Kommer på roliga saker som hänt och börjar asgarva!! Det gillar jag!!

En vecka har jag varit såhär nu och hur skönt tror ni inte det är efter att ha varit så nere i tre fyra veckor eller något!! Underbar känsla =)

Imorn, tisdag har jag min lediga timme på lunchen, då väntas skypedejt med Camilla och sedan två timmars jobb innan jag är ledig igen. Min lediga kväll är nämligen imorn denna vecka då vi har fått byta lite och styra pga olika saker! Men de gör inte mig något. Blir därför en middag med Charissa som kommer hit på kvällen, trevligt värre för det var ett bra tag sedan vi sågs nu..

Sedan jobbar jag hela onsdag och så är jag ledig torsdag igen :) Då kommer besök från Menorca och det lär bli utgång :) trevlans!! 

Nu är jag helt slut så ska släcka och somna på en gång!! God natt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0