1 SEPTEMBER


Himla glad att du är i mitt team ska du veta!

Septemberkallt!! Brr.... 

Söndg den 1 september är över!! Och ja, månaden hade ju kunnat börja bättre men men. Jag överlevde dagen och det mkt tack vare några riktigt goa gäster vi har just nu från Kumla och Paula såklart =)

Dansade minidiscot och det är alltid bra och får en på bra humör, funkar på mig iaf!! Dansade igår, idag och ska dansa imorn också.. Denna vecka är jag ledig onsdagkväll och torsdag så det ska bli så fruktansvärt skönt kan jag lova er! Vad jag ska hitta på? Det har jag ingen aning om det beror helt och hållet på vädret skulle jag säga. Men kanske ska tvinga med Clara på middag på onsdag om hon har lust!! 

September och hösten är på väg! Det är riktigt kallt om jag får uttrycka mig så på kvällarna nu och jeans är typ ett måste om man går ut.. Tråkigt samtidigt som så skönt att kunna klä på sig lite mer kläder. Men om ett tag har jag tröttnat på det igen! Tur att det fortfarande är rätt så skönt på dagarna!! 

Hur märker vi då att det nu går mot hösten här på hotellet undrar ni.
Mindre gäster såklart, kanske inte jättemkt mindre just nu men mer äldre och färre barn om jag säger så. Eftersom att det är mindre barn och vi nu är SJU som jobbar (var under vissa veckor bara 4-5 under högsäsongen), så är det rätt så lugnt om man säger så. Men vi klagar inte,skönt det också ibland..
Vi har mindre lekar i poolen och mer på sportplanen (precis som i början av säsongen) poolen är vekrligen ISKALL!! 
Vi börjar showerna på kvällen 21.00 nu igen med start imorn! En kvart tidigare och det betyder att vi förhoppningsvis vissa kvällar kommer komma hem några minuter tidigare.
Det är mörkt redan i början av minidiscot..
Man börjar faktiskt tänka på att vi har haft en riktigt bra sommar men snart är det dags att packa ihop sina grejer och gå skilda vägar och hitta på nya äventyr.

Aja, ni hänger med antar jag!! Nu ska jag lägga mig och ladda inför ny vecka och börjar veckan imorn med ytterligare en piratdag! 10-16 med barnen, utan rast, skattjakt, minidisco i poolen o.s.v. =) Efter det ska jag och Paula hitta på något sköjsigt! Får se vad det blir!! Vi behöver lite glädje i våra just nu så perfekta liv hahahahah. Det var allt för mig idag, tack och hej!! God natt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0