1 MÅNAD

Idag, 27 september. Vilket innebär att det är en månad kvar till hotellet stänger igen. Vi går verkligen in på slutet nu, kommer nog kännas speciellt mkt på tisdag när det redan är oktober! Hur sjukt!! Man är så van att leva här nu så kommer kännas konstigt att åka hem.

Men jag ska nog klara det också!! Ska bli kul att träffa alla iaf =)

Fredag, och min helg är slut för denna vecka. Sitter ute i kylan och ska snart gå ner till frukosten och käka. ska bli gott då jag är riktigt hungrig just nu. Sedan är det fredag, som jag gillar, en ekel och rolig dag :) Vi börjar dagen med att göra djurmasker med barnen och sedan gör vi fruktspätt, lunch med barnen och sedan våran lunch. Sista gången vi äter inne på italienskabuffé idag då den stänger igen. Inte kul, nu kommer jag inte äta lunch längre, får bli frukt!!

På eftermiddagen har vi t-shirtmålning, mer tävlingar och lekar och till sist avslutar vi med fotboll =) Jag har satt fotboll lite oftare på schemat nu då jag saknar att spela!! ;) hahaha. Kvällen är också enkel då vi har The Beatles!

Det var allt för denna morgonen! Ha en bra fredag och för er i Sverige som jobbar normalt, en trevlig helg!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0