uppdatering från mallorca

Söndag och imorn kan vi börja räkna ner och säga sista måndagen o.s.v. För nu är det verkligen inte långt kvar. Hotellet stänger nästa söndag och nu är det smockat med finska gäster! Så nu är det mkt folk igen men inte så mkt barn i rätt åldrar så det är ju inte så att det är stressigt. Därför passar jag på att göra så mkt saker som möjligt för att få tiden att gå.

Jag har också kommit till en punkt nu när jag känner mig riktigt sliten i kroppen, benen och fötterna värker och jag har inte alls någon energi. Tanken på att det då är en vecka kvar är lite sådär Men det går. En vecka!! Igår kväll gick min klocka sönder också, eller sönder och sönder, den la av! En vecka kvar utan klocka, får se hur det kommer att gå..

Det bästa är att jag är ledig ikväll. Så nu ska jag snart ner och käka frulle och sedan jobb sex timmar innan jag är off :) Då är det vila som gäller! La mig i sängen igår efter jobbet och mina ben orkade inte röra på sig. Somnade på direkten och vaknade upp nu.

Det var några veckor sedan jag vaknade upp innan alarmet, nu vaknar jag alltid av att klockan ringer!! Corinas sista dag igår! Vi slängde henne i poolen och tackade henne =) Vi kommer ses mer eftersom hon bor här på ön! 

Dags att ta hoppa i jobbkläderna igen!! Bröt en nagel för några min sedan också, hur jobbigt. De har varit så långa, fina och perfekta nu i veckor och nu går de av. Gillas inte!! 

Ha en bra söndag!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0