T R E

Att jag vaknar tidigt på min lediga dag är ju ingen överraskning längre. Får tänka så att jag får mer gjort utan dagen då iaf!! Har tre lediga dagar kvar!! Det är ju ingenting.

Ska ner och käka frukost med Paula om 30 min sedan ska jag fixa mig lite och så drar jag mig till Alcudia för att spendera förmiddagen där. Ser inte helt mörkt ut på himlen just nu så hoppas solen får värma mig lite. Nu på morgonen är det som vanligt ingen värme.. 

Mina planer är inte så många mer än att jag ska åka dit, strosa omkring bland de få affärer som finns, kanske äta en liten lunch någonstans och sedan drar jag mig hemåt när jag känner mig färdig.. Låter bra i mina öron :)

Kvällen är som vanligt, Paula är ledig så vi käkar middag någonstans och efter det bär det av till Alcudia Pins för att se näst sista showen för Lina och gänget. Ska bli trevligt = )



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0