t o r s d a g

Min lediga dag börjar gå mot sitt slut, tråkigt nog! Har kvällen kvar men ändå!! Det var molnigt som de hade sagt, men riktigt varmt iaf och ibland tittade solen fram. Gick till stranden och läste min bok som är riktigt bra. Efter några timmar traskade jag hemåt igen då jag inte är 100% än så kände jag mig trött.. Är nu nyduschad och sitter och väntar på att Paula när som heslt ska knacka på min dörr.. 

Får se va som händer ikväll. Vore kul att åka till Pollenca men har jag orken till det?? Det återstår att se va hon säger om det också..

Sitter iaf i min mysiga säng i mitt nystädade "slott" och lyssnar på musik. Nu kommer hon hem från jobbet!! Ha en fortsatt bra kväll.. 
Ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0