T O R S D A G

Torsdagen är kommen och jag ska jobba min första torsdag på 7 månader haha. Hur sjukt!! Det bästa är att jag äntligen får testa tapasen som servera till middagen ikväll i restaurangen. Får se hur den är. Har längtat nu så hoppas jag kan hitta något gott!! 

För första morgonen på riktigt länge (läs veckor/kanske månader) vaknar jag innan alarmet ringer! Hur skönt!! Hela 25 min så har hunnit med en varm och skön dusch så sitter nu här ute nyduschad och redo för frulle och jobb. Ensam i miniklubben men det ska nog gå som på en dans iaf tror jag! Det är jag och finnarna! Jihaa..

igår slängde vi Paula i poolen eftersom det var hennes sista dag och efter det fick vi varsin flaska vin av en av servitörerna så vi gick upp och drack vin och njöt!! Underbart!! Att jag druckit vin fyra dagar i rad nu är inget vi behöver prata om! Så är det bara!!

Nu slutar jag, mgen kurrar för mkt! Dags för hotellfrukost igen! Ha de bra! Sverige snart ses vi! En vecka kvar!! =)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0