t i s d a g

I morse när jag vaknade runt 08.15 tog jag mig en varm och skön dusch och sedan öppnade jag balkongdörren och kylan slog mot mig, brrr.. va kallt det var i morse. Riktigt kallt! Satte ute ett tag iaf och läste min bok men pallade inte så länge innan jag var tvungen att gå in..

Gick till frukost och frös, i solen är det skönt men i skuggan äre det kyligare. Började städa lite i miniklubben idag för att få väck lite saker som vi inte använder mer och det blev ett rejält lyft! Herrejösses. 

Helt plötsligt innan lunch började regn. Och nu sitter jag ute på balkongen, fortfarande med tjocktröjan på, och vet inte om det ska bli fint eller sämre väder haha ;)

Nu ska jag läsa några kapitel i min bok igen innan det är dags att gå ner och jobba några timmar igen!! Ha en bra tisdag! 


Ikväll är jag maskot med Paula, bufo och katty är redo : )

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0