t i s d a g

Tisdag och Paula och jag är lediga ikväll :) Har legat i sängen nu i två timmar och försökt sova men har såklart inte funkat eftersom jag vill det. Det är nämligen fest ikväll och sover/vilar jag inte kommer jag aldrig orka, det vet jag men nu hoppas jag att jag ska va lite pigg iaf!! 

Ska snart resa mig ur sängen, ta en varm dusch och fixa mig lite! Sedan blir det sista middagen på BOY och då har vi bestämt att det är köttdag så riktigt gött kött ska vi käka idag : ) Mumsigt värre! Längtar!!

Sjukt pigg, mkt energi och sprallig igår, dansade då minidisco för tredje dagen i rad och nu är jag så trött i kroppen, benen och ingen energi. Men det går verkligen upp och det är alltid någon som kommer till jobbet utan energi överhuvudtaget men så är det på slutet. Det är inte konstigt så som vi har jobbat nu i snart 7 månader.

Nu har vi ändrat om lite i schemat, det är ingen fruktkebab, kakor och cocktails längre. Nu har vi mer fotboll, lekar och tre dagar i veckan kl 16 har vi film. Hur najs! Inte för att det kommer va så mkt barn men idag hade vi fyra tyska barn så Icee age 2 på tyska. Ett tag blev de bara för mig innan jag var tvungen att städa och fixa lite andra saker med de andra. Gör mkt annat nu i slutet så allt ska va klart när hotellet stänger!! 

Dags att dra på lite högre volym på musiken och fixa mig!! Party ikväll ju =) Tjohoo!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0