Strandbesök

Man kan ju inte annat än att älska solen! Speciellt inte nu när det är typ ingen på stranden. Känner verkligen att man då kan ligga där, läsa en bok och bara slappna av. Ingen i närheten som skriker, pratar eller stör. Hur underbart som helst :) I love it!! 

Det är precis vad jag gjort!! Idag var det mulet i morse så började dagen inne på rummet i långbyxor, tjocktröja, strumpor inlindad i filt i sängen och kollade på två avsnitt av Svenska hollywoodfruar. Sedan vid tolv tog jag på mig bikini och gick ner till stranden där jag la mig två timmar innan jag insåg att jag inte hade med mig pengar, gick hem och hämtade det och köpte med mig lunch till stranden och gick sedan ner igen. Där låg jag med min bok i några timmar till och bara slappnade av. Hur underbart som helst.

Sista stunden var lite kyligt men hur skönt iaf!! Nu kom jag hem och sitter uppe på terrassen och lyssnar på musik och väntar på att solen ska gå ner helt, vilket den gör om en stund. Älskar de lediga dagarna när du inte har några tider att passa.

Vet fortfarande inte vad jag ska göra ikväll. Dusch är det som händer först iaf sedan blir det kanske middag någonstans och så får jag se om jag går någonstans eller bara hem hit och fortsätter att vila.. 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0