Sista lediga dagen

My last day off is here!! Hur sjukt!! Jag ska njuta som bara den!! 

Tisdag och jag är ledig, är så veckovild nu senaste två veckorna då vi bytt dagar hit och dit och man blir helt förvirrad. Idag är det iaf tisdag och jag är ledig. Vaknade bara för det tidigt och sitter nu ute och väntar på Paula så vi kan gå och käka frukost. Det är lovat 30 grader och sol, lite varmare än igår så jag har ställt in mig på en formiddag på stranden med min bok.

Hoppas också att så bli fallet!! Sedan hem för en snabb lunch innan jag förhoppningsvis ger mig ut på en liten strandpromenad med en av servitörerna som är ledig mitt på dagen :) Sedan på kvällen har jag ingen aning men antar att det blir en lugn hemma kväll. Käka något och sedan fixa naglarna och bara vila..


Miniklubben nu föreställer en finsk förskola hahah. Så mkt finnar överallt. Inte lätt språk inte. Det är också en del tyskar vilket heller inte är mitt starkaste språk, men är grymt mkt bättre än när jag kom för 7 månader sedan. Vi klarar oss bra iaf Paula och jag :)

Så fort vi inte har något att göra är det städning och sånt som gäller för att det ska gå så snabbt och smidigt som möjligt på lördag och söndag.. 

Ha en bra tisdag! I will!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0