S V E R I G E

Okej, som de flesta säkert vet kom jag en dag tidigare än vad jag sagt till de alla!! Överraskning! Men de tog på krafterna också, resten 20 timmar och missade en natts sömn men så värt! Jag sitter nu hemma i min säng på mitt rum i källaren. 
 
Mysbelysningen är på, ljusen tända och musiken spelas. Hur skönt! Jag är ledig och har semester!! Helt underbart!! Men det är inte så att ja bara sitter och ruttnar hela dagarna, åker runt och hälsa på folk hela tiden. Det är bara så att nu har jag 45 min till övers så varför inte vila lite då?!?

Känns skönt och lite konstigt att va hemma, men allt är sig likt och kallt är det som vanligt! Okej, dags att svira om och röra sig mot tjejmiddag och de två nyfödda bebisarna som nu inte är så små (4-5 månader) Men så mysiga och söta =)

Ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0