s ö n d a g

Söndagen avklarad, denna vecka avklarad och sista The story of Motown är klar! Mkt prat om att räkna ner och allt nu men så är det, känns konstigt att det är så lite kvar att man kan räkna ner! Vi har nu bara fyra flying team shower kvar nästa vecka sedan kommer vi ha bingo, karaoke, brainbattle och sådana tråkiga saker haha.

Men men, så är det.. Det är så mkt barn nu om dagarna, och det är kul, så man har något att göra iaf. Fram till slutet av nästa vecka kommer det vara fullbokat sedan går det neråt rejält, det kommer märkas. Om någon/några veckor är dt då även dags att stänga igen miniklubben. Städa och plocka bort allt som är där inne. Det ser jag INTE fram emot kan jag säga er. 

Det är likadant när det är dags att packa ihop mina egna grejer, städa mitt rum och plocka ner allt. Det ser jag inte heller fram emot så mkt. Ska bara se till att ha det gjort innan sista dagen när det är dags för partaj hela dagen typ. Då kommer jag absolut inte palla det.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Ladda inför ännu en piratdag imorn!! Får se hur vädret kommer va, de har lovat regn i tre dagar men vi är nu inne på andra och ännu har inget regn kommit. Men ikväll var det kallt och jag har för första kvällen på väldigt många månader gått med tjocktröjan på hela kvällen. Riktigt kyligt, så jag är förberedd på en kall natt med mkt kläder redo att slänga på mig om jag vaknar under natten och fryser haha.

 Ha en bra vecka! God natt Sverige, snart ses vi! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0