Piratdag

Denna dag har verkligen sprungit iväg och varit kul =D Roliga och härliga barn, mkt lek, skratt och tävlingar! Avslutade dagen med skattjakt och fotbollsmatch efter det :) Mitt lag vann så klart! Försöker spela fotboll varje dag nu eftersom att jag saknar att spela så grymt mkt.. Vill ha en boll och några att lira lite med.. 

Älskar måndagar, då vi slutar 16 och börjar inte minidiscot förrän 20. Vi går dock till middagen 19.00 men iaf, det är tre timmar och det är så mkt värt. Jag sitter nu här och ska snart ta min bok, på terrassen i solen som kommer fram mellan molnen och värmer min bleka kropp.. Vill ju inte komma hem och det ska se ut som jag varit på skidsemester inte.. Men kommer nog fallet vara skulle jag tro. Men jobbar man mestadels inomhus och i skuggan så blir det så..

Ikväll är jag DJ, igen och sedan har vi magishow så en lätt kväll väntar och imorn en lätt dag med mkt skojiga aktiviteter och pyjamasparty =D
 
CIAO!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0