Ohh, what a night!

Vet inte vart jag ska börja?!?! Supertrött, seg och irriterad idag!! Fick inte den sömnen jag behövde inatt pga olika saker och det resuterade i en dag med det jag nyss skrev. Inför kvällen, tre som jobbar, det är min tur att dansa minidiscot, har inte gjort det på en vecka eftersom jag är sjuk ännu en gång och inte blir bra! Snoret rinner och hostan vill inte försvinna. Är bättre men svårt att bli frisk när man jobbar som jag gör.

Men idag var det dags! Dansade och svettades som jag vet inte vad, skönt det också och kul, älskr ju minidisco :) Äga scenen ;) Imorn är det min tur igen =) Efter kändes det konstigt då inte live musikbandet var backstage. Vi väntade och några minuter i nio fick vi för oss att de kommer inte komma idag. Vi ringde direktören (om det nu är så man säger på svenska) och han ringde chefen och han ringde bandet och jag pratade sedan med alla och det kom fram till att de visste inte att de skulle komma denna vecka så vi står där kl 21, ingen live musik som jag precis har sagt i mikrofonen och har inga planer alls. 

Tänk fort, chefen sa barinbattle eller karaoke. Jag sa, det går inte för jag har aldrig gjort det (ingen av oss som jobbar idag har gjort det) och har ingen aning om projektor eller något. Såklart så är ju chefen ledig idag. Jag sa vi gör bingo, det är lätt och jag gör det. Ingen av oss som jobbade idag är vana med mikrofonen heller. Det är vanligtvis de två som var lediga idag som presenterar alla shower och allt så herrejösses.

Det slutade med att vi spelade Bingo och en annan lek och sedan hade det gått ca 1,5 timma. Slutade bra iaf och det var inte alls mkt folk överhuvudtaget ikväll.. Nu är det verkligen så att det går neråt! Men det känns skönt det också.. 

Avslutade kvällen med att servitörerna, några av gästerna och vi tre drack champagne och sedan en grogg på det!! Känns bra :) Och om 20 min är det söndag och då är det bara två veckor kvar innan hotellet stänger igen och vi väntar då på en lunch tillsammas med alla som jobbar under sommaren som fortfarande är kvar på ön och sedan fest!! Dricka hela dagen och bara ha det allmänt najsigt, njuta av att säsongen är avklarad!! 
 
Nu blev det mkt text, därför slänger jag in några bilder också sedan ska jag sova så jag orkar med morgondagen!! Ha en bra söndag!! Varma (läs kalla) hälsningar från ett soligt (läs kyligt) Mallorca  =)


:)

En av de första lediga dagarna :)

Bästa platsen, the beach/ la playa/ stranden

Port D' Alcudia

=)

Formentor

Bufo & Corina 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0