Let's vamos!!

Kl är bara halv två och jag vet inte vad jag ska göra ;) Men det gör inget för jag är ledig och behöver inte göra något om jag inte vill. Tog bussen till Alcudia imorse och gick omkring i solen bland alla båtar. Gick in på Shana, Mango och några fler affärer. Så fort jag kom in på Shana såg jag ett par skor jag ville ha. Kom ut med dom också :)


Dåligt snabbt tagen bild men, det är en bild iaf!! 

Sedan gick jag halva vägen hem och köpte med mig en sallad från KFC som lunch och åkte hem och käkade. Nu sitter jag i mitt slott och molnen är tjocka och solen har ingenstans att tränga igenom. Ska tillbaka till Alcudia till fem men innan det vet jag inte vad ja ska göra. Kanske gå och klippa mig?! Det kanske jag ska satsa på! Tar ju inga tider och så är det gjort. 

En bild på mig för några dagar sedan när jag var maskot med Paula. Tänkte då bara gå ut med huvudet och skorna, strunta i kroppen. det vore något!! 


På strång!!

Katty is the best : ) 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0