Last day

Sista dagen är snart kommen! Kan inte tro det är sant!! Herregud!

Idag lördag har vi städat och fixa utescenen och massa skit. Solen värmer sjukt mkt om dagarna så svettigt är det. Det resulterade i att vid 17 idag hoppade Sarah och jag i poolen superglada för att vi klarat hela säsongen. Det var verkligen en lättnad när vi var där i. Hur skönt som helst. Efter det gick vi upp och la oss ute i solen och vilade lite..

Idag åkte även Paula hem till Finland =(  Vi har nu bara 19 gäster på hotellet så när jag kom ner till middagen idag käkade jag och sedan städade vi och plockade i ordning lite till eftersom inga gäster var i baren så hade vi varken minidisco eller music quiz. Drog på musiken på lite högre volym och satte igång. 

Var därmed hemma redan innan tio.. Skönt!! :) Ligger nu nyduschad i sängen med musiken på låg volym och ska snart sova och ladda inför morgondagen som kommer bli lång, jobbig men så sjukt bra tror jag!! 

Det är jobb 09-ca 13.30 och sedan runt 15 samlas vi 95 pers som jobbat här under sommaren för att dricka massa vin m.m och käka lunch tsm. Sedan fortsätter det så med säkert lite saker under tiden och kvällen avslutas inte förrän på morgonen efter antar jag. Vi kommer gå ut och så på måndag hoppas Sarah och jag på fint väder så vi kan gå till stranden och dricka sangria!! =)

Rörigt inlägg men så är det, mkt nu i slutet! Allt måste va klart imorn vid en viss tid. Samtidigt som jag tänker på vad jag ska ha på mig på dagen då det kommer va varmt och sedan på kvällen när det kommer bli kallt. Och vill inte va för finklädd för man vet inte vad de andra kommer komma i. m.m.

Räknar ner så nu är det bara ..............5 dagar kvar! =)

Kommentarer
Postat av: Saris

ojj fem dagar! kommer du hem sen då? om en vecka ca gurka?

Svar: JAAA det är ingenting ju =D Snart ses vi! :) PUSS
Sofia

2013-10-27 @ 09:09:32
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0