Go friday!!

Ligger i sängen igen efter en enkel och snabb dag! Fredagen är på igång och jag är redo!! Ska sova snart då jag efter en dag med fullt upp är väldigt trött! Hoppas på att vakna innan mitt alarm imorn igen.. Mår mkt bättre då och är inte så trött..

Minidiscot gick bra, förutom att benet värker så in i... redan då jag börjar hoppa och dansa omkring men det är bara att käka värktabletter och stå ut sista dagarna nu känner jag. Efter det brainbattle vilket också gick bra och så dansade vi två sånger till och sedan var det tack och hej för oss.. 

Ligger nyduschad i sängen och är glad över att tapasen var god, som jag längtat efter att pröva den. Och att Paula kommer att komma och käka frukost med mig imorn =) Är dock inte lika glad över att på lördag åker hon hem till Finland! Usch, jag jobbar fortfarande och hon åker redan hem. Tråkigt! Tråkigt att sista festen och allt ska va utan henne.. 

Dags att sova!! God natt! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0