Fotboll i regnet

Fredag, fredag och fredag!! Alltid en lätt och enkel dag!! Bara för jag varit ledig och har extra mkt energi och bäst av allt är det när jag har min lediga kväll på fredagar, som idag!! Har varit så kallt idag att jag har gått med tjocktröjan på hela dagen. Hade behövt långbyxor också men orkade inte byta. 

Vi har inte haft för många barn men det har gått fort. Spelade fotboll vid tre med ett 10 tal killar mellan 8-11 år. kul kul :) Men oj så blött, vi spelade en timma och under denna timman kom det två regnskurar, inte lite regn, det var så blött över allt, speciellt mina skor. Såg ut som vi alla kom från duschen eller poolen när vi sedan vid fyra var färdiga och det var en timma kvar för mig att jobba ;)

Nu har jag tagit en varm dusch ,sitter i mina tofflor, tjocktröja och långbyxor och myser i min säng under filten. Om några timmar ska jag och Paula gå och käka middag och senare runt midnatt kommer vi möta upp Simon någonstans.. Sista gången säkert!! Tråkigt men men så äre det..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0