Ett dopp i poolen

Gårdagen var en konstig kväll men likaså ikväll med vissa konstiga händelser och roliga också :) De konstiga ska jag inte gå in på här, det stannar på Mallorca!! ;) De roliga var att det var sista flying teamet och de gav allt, grymt bra, vi skrattade och hade kul. Avslutade med att spruta ner dem i champagne och de dansade clubdance med oss.

Efter det springer de och ska hoppa i poolen och tvekar efter att ha stoppat i fötterna och då tar jag en av tjejerna och slänger i och alla servitörer kommer efter när de andra sedan hoppar i och vi entertainers är på väg tillbaka. Då möter vi alla servitörer på vägen och de tar Paula och slänger i henne och någon puttar i han som slängde i henne och gäster, servitörer och alla står nu och tittar på. 

Då står en och skriker Sofia står här borta också, nu är det hennes tur. Jag smiter iväg men är för långsam och Kiko är för stark. Han bär mig, med huvudet hängade neråt (jag väntade på att mitt huvud skulle slå i något) och slängde mig i poolen, där var jag också dyngsur, traskade upp till baren och då tar de Sarah och slänger i henne och till sista även David. Så alla var i poolen och den var inte så kall som under dagen. Kanske för att jag har dansat hela kvällen och var grymt varm.

Nu har jag en pool i mina skor och allt hänger ute och är så blött att jag är tveksam om det kommer va torrt imorn. Det återstår att se! Kul var det iaf =)

Om två veckor är hotellet stängt och vi alla är helt klart fulla och glada någonstans i Alcudia. LÄNGTAR!! 

Tisdag går vi ut. Då är det födelsedag och avskedsfester och lite som gäller. Denna vecka är jag ledig tisdagkväll med Paula, torsdag hela dagen tillsammans med Paula (Palma och fixa N.I.E.) och så är jag även ledig söndagkväll. Najs!! Får se va vi har för shower denna vecka, det blir spännande hahaha.

Okej, jag ska sluta skriva på detta virriga inlägg. Men men, så var kvällen iaf, sjukt konstig men så rolig :) Då är det kul att jobba :) Ha det bra! Vi laddar nu för en ny vecka och imorn ytterligare en piratdag!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0