Ensam äger jag scenen

Efter som vi bara är fem styckna kvar i vårt team nu så är vi tre som jobbar vissa dagar i veckan och så var det igår. Jag dansade minidiscot med Paula och när sista låten spelas springer hon bak fort som bara den och byter om till en maskot för att sedan komma ut 3 min senare och svettas lite till.. 

Då är det alltså min uppgift att stå där i mitten på scenen själv och försöka få igång alla barn till att skrika med på rätt ställe. Nu är vi också fullsatt hotell så det var så mkt folk igår och många nya men det gick utmärkt och där stod jag glad och dansade omkring.

Ikväll är det likadant men det är inte min tur att dansa men man ska aldrig vara hundra, kan bli byten i sista stund. Kul är det iaf =D

Nu, söndag igen och jag vaknar och kan inte tända några lampor på mitt rum. Ska höra med de andra om de har samma problem. På toaletten ställde jag ett ljus så jag ser lite iaf, har även lampa i mobilen men jobbigt att bära med sig ju. Sitter och väntar på frukosten som jag är så sugen på.

Kom igen nu söndag!! Kämpa! =) Ha en bra dag!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0