Avslutningsparty

Okej, vart ska jag börja!! Gårdagen var den bästa på länge!! Började dricka redan under dagen.. När vi var klara med alla kommer "chefen" för alla servitörer och sprutar ner mig och en annan med grädde! Luktade inte så gott!! Då tog jag en dunke full med vatten och kastade på den andra tjejen och sedan fortsatte det. Inomhus som utomhus!

Champagne i håret och efter det chockladsmoothie och sedan mer grädde!! Behöver jag säga hur vi ser ut eller får ni upp en bild i huvudet nu?!?! Slutade iaf med att vi hoppade i poolen och den blev inte så fräsch efter det! Men we don't care!! 

Upp duschade och gjorde mig iordning innan det var dags att gå ner igen och börja dricka och äta mat med ca 90 andra person som jobbat under året :) Hur kul!! 

Hände så sjukt mkt saker under kvällen och redan kl 18 började folk gå hem för de va trötta, fulla och allt!! Jag och 8 andra fortsatte och kom hem runt 04 i morse skulle jag tippa på!!

Men vaknade ändå tidigt idag så tvätten är snart klar och jag är redo att gå till stranden!! :)

Har så mkt jag vill berätta men nej nej!! Väntar på bilder så får vi se va som händer om några är i ett bra skick och får komma upp här.. 

Nu har jag en sån frihetskänsla i kroppen och ska bara njuta de sista dagarna :) Så underbart!! I'm FREEEEEEEEEEEE!!!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0