6 timmar senare

Jösses, vad fort dagen har gått! Sprunigt iväg och det är jag inte ledsen över!! Har typ inte lämnat miniklubben idag. Eftersom jag jobbat själv har jag inte haft möjligheten att gå därifrån men det gör inget, jag har haft alla finnar hos mig och haft något att göra hela tiden.

Håller på att plocka och fixa med allt samtidigt så de som kommer får välja att göra precis vad de vill. Har målat med vattenfärg, t-shirt, masker, hattar, kronor och allt möjligt idag!! Nu är det kvällen kvar och då är det minidisco, maskot och barinbattle time för mig och Sarah som jobbar själv ikväll..

Hoppas att morgondagen går lika fort och att det är lite barn. Jobbar till fem, sedan är jag ledig och ska spendera de sista timmarna med Paula som åker hem på lördag. =(

Nu ligger ja i sängen och lyssnar på musik och bara slappnar av. Har inte hunnit med det hittills idag. Lunchen blev att spendera på banken.. Ciao!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0