27 dagar kvar

Det känns helt otroligt att man kan säga att det är 27 dagar kvar, man kan verkligen börja räkna ner nu!! Om 27 dagar stänger hotellet, då är det stor middag och fest för all personal som är kvar och efter det behöver jag någon/några dagar till att packa och styra så får se när jag kommer hem.. Men det är inte långt kvar nu iaf!!

Har min lediga timme nu idag eftersom att det är tisdag och det gillar jag.. Följde med Paqui till Can pica hotellet för att fixa en sak och hälsa på alla hon känner där.. Trevligt och kul att se de hotellet!! 

Inte haft den bästa natten men känner mig lite piggare nu. Igår kväll drack vi lite vin och firade att han slutade igår och va i säng runt tolv. Hade ont i halsen igår och vaknade 05 i morse och kunde inte somna om för det gjorde så ont i halsen, bara jag låg stilla och kunde inte ens svälja vatten. Några timmar senare släppte det lite och har fått i mig lite frukost och en banan idag iaf... Hostar också men ikväll tar Paqui med hostmedicin till mig. Har fått lite andra saker under dagen också så nu ska jag bli frisk!! 

Högsommar igen, 38 grader och stekhett. Riktigt varmt idag verkligen!! Alla säger det och det är galet!! Skönt, hoppas det håller i sig till torsdag känner jag! 

Dags att gå ner och jobba två timmar snart igen, ikväll är det maskot och pyjamasparty som står på schemat för mig!! Ha en fortsatt bra tisdag!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0