21

Okej, räknade nu och tror det är rätt att det bara är 21 jobbdagar kvar innan hotellet stänger. Det är helt sjukt, det är ju inget, bara tre veckor!! OMG!! Eller OMC (Ohh, my cat) som vi hade sagt här på Mallorca.. 4 lediga dagar kvar. Kan inte fatta det.

Men tro det eller ej, det är sant! Tiden har gått så fort och det lär bli många jobbiga hejdå innan månaden är slut. De jobbigaste tror jag ändå kommer bli 26 när Paula beger sig mot Finland några dagar! Usch!! Men det dröjer inte länge innan vi ses igen, nästa gång i Madrid =)

Iaf, onsdag och jag har nu fått hostmedicinen som jag dricker. Febern hänger i och det går upp och ner om dagen, hängig och pigg andra stunden! Men bäst var i morse!! Var länge sedan jag skrattade så mkt.. Skrattade så mkt att jag föll ner på golvet och låg där och grät i 5 minuter. Helt sinnesjukt!

Det var en tysk som kom och frågade mig på knackig engelska (stackarn visste inte vad han skulle säga) Kan jag parkera mitt barn här (Om man översätter det till svenska) Jag höll på att dö, och så skulle jag berätta för Corina och Paula som kom några sekunder senare men det var omöjligt jag låg där på golvet. Corina började filma efter några minuter. Ska se om jag får in den filmen här någon gång..

Det var en bra start på morgonen!! Nu är det snart dags för middag! Solen värmen som aldrig förr.. Två dagar med kokhett väder har vi haft nu. Imorn sägs de bli lite molnigare men det återstår att se, om det är okej väder blir det en lugn dag på stranden innan Paula och jag tar bussen till Pollenca för tapas och mys =)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0