Tre dagar

Har nu varit i Sverige i tre dagar och har hela tiden något att göra. Har lovat mig själv att ha en dag i soffan framför massa filmer som jag älskar men den dagen har ännu inte kommit, får se till att det blir nästa vecka. Har helle inte lagat mat ännu. 

Har hälsat på familj, släkt och vänner hela dagarna, varit på alv:s höstlovsmarknad idag, ätit god mat med familjen, druckit vin och haft det underbart =)

Hade för några timmar sedan ingen aning om vad som väntade i helgen men nu är även den smockad med saker och jag kommer spendera den i Västervik :) Åker tidigt imornbitti och hoppas på att simhallen är öppen (röd dag så man vet aldrig) tar med min lilla kusin som bor där och om det skulle va stängt får vi hitta på något annat helt enkelt. Sedan på kvällen blir det utgång, Harrys i Västervik, aldrig varit där men Carina var sugen på att gå ut och jag ville träffa henne så såklart att jag hänger på :)

Söndagen är det ljusparty som väntar. Känner på mig att det kommer bli en toppenhelg i Västervik :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0