t o r s d a g

Snart helg IGEN!! Jösses vad tiden springer iväg när man har roligt! Och det är precis vad jag haft det nu när jag varit hemma i drygt 8 dagar om jag inte räknar helt fel. Har sedan månader tllbaka sagt att jag ska ha en filmdag när jag kommer hem. Det är inte lätt när man heter Sofia och inte heller när man vill träffa så mkt folk hit och dit hela tiden.

Men imorse när jag vaknade bestämde jag mig iaf för att ge det ett försök. Gick upp och käkade frukost och sedan åkte jag och slängde lite skräp och vid tio var jag och lämnade in mobilen som kusinen fixade på en gång så hoppas den funkar som den ska nu ett bra tag till..

Hem igen och intog soffan med levande ljus runt om kring i rummet och där låg jag och mös framför Dirty Dancing såklart!! Vad annars! Efter den skypeade jag med Paula i lite mer än en timma. Tog sedan på mig och gav mig ut på en timmes promenad. Hem duschade, käkade middag och sedan kom pappa hem och då åkte vi ner till stan för att köpa ryggsäck till mig och sedan fortsatte vi mot Ica för att handla lite mat.

Väl hemma igen drog jag igång Cocktail och tittade på den :) 

Imorn är det ännu en dag med massa saker inplanerade! Promenad med carro, tennisträning, och så är det jag som lagar maten imorn =) sedan filmmys med tjejerna på kvällen!! Toppendag framför mig!! Därför ska jag nu släcka och sova, kl är ju mkt nu ser jag!! Natti natti!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0