t i s d a g

Tisdagen och dagen har sprungit iväg. Kl nio kom Hanna och hämtade mig och vi åkte till Mörlunda för att hälsa på Sandra med familj :) Mysigt, käkade tacos och vid 14 va vi hemma igen. Då var det dags för jobb ett par timmar. Hem efter det för att käka mat och sedan slängde jag ihop två plåtar med knäckebröd. Andra gången sedan jag kom hem så det går åt här hemma..

Har varit så sjukt trött hela dagen idag så skulle kunna somna när som helst. Kanske för att det blev så mkt träning igår och idag. Känns i min kropp att jag inte tränat på länge och har därför träningsvärk i både armar och ben.. Men det är skönt också för det var ett tag sedan.

Har ändå tänkt ta en promenad imornbitti om jag vaknar skapligt! Sedan har jag köttbullebak inplanerat också. Får se om det blir jobb elr inte. 

Idag har även Sarah från Italien som jag jobbat med i somras bokat resa till Thailand. Hon landar några timmar innan mig den 19:e så hon väntar på mig där när jag kommer :) Det känns ju skönt och ska bli kul! Vi kommer börja med att göra Bangkok osäkert innan vi flyger mot Krabi. 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0