Solnedgång

Efter att ha blivit riktig trött på regnet gick jag till stranden där jag sprang en vända innan jag satte mig ner och kollade solnedgången och njöt.. Så underbart!! :) älskar det!! 
 
Hem och in i en skön dusch innan jag skypeade med amanda pch efter det paula.. :) uppehåll på kvällarna, jag känner att jag gärna hade haft tvärtom. Så länge det inte regnar på dagarna är de skönt men va fan.. 
 
Efter lite snack med ägaren på stället jag bor nu så har jag bestämt mig stt på söndsg drsar jag till Koh Lipe. En annan ö i Thailane som ligger väster om Malaysia. Också sol och bad ö men vill se något annat så stannae där några nätter och hoppas på sol innan Langkawi och ser de inte bättre ut kanske de blir Kuala Lumpur tidigare än beräknat. Då lär ee säkert va fintbara för att de inte finns någon atrand tillgänglig hahah. Trivs och har det bra iaf.. Ville bara säga det :) 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0