Regn, regn och regn

Kan inte tro det är sant, regnet öser ner ännu en dag. Hur mkt till kmr de egentligen att regna. Man går till stranden men efter ett tag börjar det.Tre dagar har jag legat på stranden och de har varit sol. På två veckor, och det ser inte så lovande ut framåt heller. Men jag är inte bittet nej nej, kunde varit värre (snö och kyla). Är ju iaf i Thailand. Får ta vara på de korta stunderna solen tittar fram.. 
 
Tänkte ge mig ut på en längre powerwalk senare och kika runt lite.. Har flyttat idag igen och har nu ett öitet rum i en myaih del. Funkar helt perfekt. Internet i rummet är ett plus. Ska nog atanna där några nätter innan jag drar vidare mot langkawi och kuala limpur. 
 
 
Ska fixa massa saker idag med har jag tänkt. Känns som bra tid då de inte e regnakrar nu utan hela tiden.. Hade velat ha dator och koööat seruer idag.. Hoppas allt e bra med alla er!!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0