o n s d a g

Vad fort tiden går, har nu redan varit hemma en vecka. Har hunnit så sjukt mkt saker samtidigt som det är så många jag inte träffat ännu. Hur sjukt är inte det då? Men men, man kan ju inte va överallt!! 

Imorse var jag uppe tidigt och stekte köttbullar. Efter det åkte jag ut till Sundsholm en sväng och hälsade på kusinen som fått en liten kille. Han var inte stor han, bara 1,5 vecka gammal.. Men så söt så :)

Hemma några timmar senare och då blev det Borgrundan med Helene innan duschen och maten. Nu är jag mätt och belåten, ska fixa lite nu innan jag ska iväg till Martina. Spendera några timmar där också innan sängen kallar och jag blir alltför trött. Så hade jag fått denna onsdag att gå också.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0