O N S D A G

Då var det onsdag igen eller onsdagen har ju redan varit. Jag ligger nu i sängen och tänkte bara uppdatera er lite innan jag ska sova.

Dagarna är fulla av saker jag ska göra. Igår var jag i Rumskulla med mormor, tränade tennis, fixade och grejade. Idag har jag varit i Södra Vi, fikat med Louise och Sara, kört på mormor, käkat mat hos mormor, hälsat på kusinen skitsnabbt och tränat tennis. 

Imorn åker jag till Västervik och spenderar dagen där, det blir lite affärer på förmiddagen då jag måste köpa lite grejer som saknas till resan och sedan ska jag hämta kusinen i skolan och vi ska åka till simhallen och bada lite :) Ska bli kul! 

Saknar Mallorca måste jag säga!! 


Ännu en vanlig dag på jobbet

Bästa roadtripen med Clara

Första lediga tsm med underbara människor :)

Härlig utsikt och god öl ;)

En av alla nattmackor som slank ner 

Knasiga finskan som förgyllde min sommar med mkt skratt :)

=)

Paqui på hennes födelsedag

Jobb

Minidisco time! :)

Kursen

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0