m å n d a g

Oj, var ett tag sedan jag skrev men det är för jag har inte haft tid att sitta med datorn helt enkelt.. Men så är det! Har fullt upp. Har gjort så mkt saker i helgen.. Allt från fyllechaffis till dop. Så nu kan ni föreställa er..

Promenad med Sara imorse, äntligen!! Ska vi få in en lunch eller middag i veckan också på Sweet Chili :) Har även snacka med Amanda och Paula på skype idag :) Alltid lika kul!! 

Jag har fått lite mer saker gjorda här hemma idag, sjukt trött då jag inte sovit så bra inatt. Låg och vred och vände på mig i tre timmar igår innan jag kunde somna, inget kul! Nu sitter jag och vilar lite i sängen i väntan på fotbollsträningen som börjar om en timma. Usch, va jag hatar att det är så sent!! 

En vecka och jag är på ett plan till Dubai eller på väg att landa snart kanske till och med :) Känns bra måste jag ju säga!! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0