2 veckor

Oj oj oj, vilken dag! Fullt upp från morgon tills nu! Började med tvättning av två maskiner. Samtidigt som jag fixade mig och hade Amanda på skype :) Trevlig morgon med andra ord. Gick ner till stan då jag behöver fixa lite saker men det blev bara en snabb vända, ner och sen hem igen efter att ha inhandlat grejerna.

Fick nämligen ett sms av tennishallen på vägen ner, de undrade om jag kunde hjälpa till lite där idag och det säger jag ju inte nej till. Så efter några timmar där var jag hemma igen, käkade och betalade lite skit och sedan ner till AL för att träna fotboll. Är inte jätteglad i tiden 20-21.30 men det funkar om det bara är några ggr. 

Har duschat, käkat lite och ligger nu i sängen, ska sova NU så jag får mina timmars sömn som jag behöver haha. Imorn kl 09 åker nämligen jag och Hanna till Mörlunda och hälsar på Sandra. Bebisarna hänger med såklart :) Vi åker så tidigt eftersom att jag ska jobba i tennishallen även imorn.

Har smäckat schema imorn också, det gillar jag :) Men kom just nu att tänka på att om exakt två veckor tror jag att jag sitter i Dubai och väntar på nästa flyg som ska ta mig till Thailand.

Nu, dags att sova!! God natt Sverige, Buenas noches España, Good night England, Guten Nacht Germany!! 

Antar att jag inte behöver säga att jag saknar sol och värme??

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0