Uppdatering

Känner att det behövs. Var länge sedan jag skrev nu, men det finns en orsak till det! Helgen har varit KAOS om jag säger så!! Jag har varit chef lördag och halva söndag och vi har varit många sjuka och inte kunnat göra allt pga mkt saker hit och dit så jag har varit överallt och ingenstans under denna helg! Något stort party här i söndags så var tvungen att fixa 400 ballonger och då var jag borta i tre timmar och de andra var bara två, helt sjukt men det funkade! 

Men vi klarade det iaf! Men igår kände jag bara att min ledia kväl behövdes så jag tog ledigt igårkväll och då gick jag och åt och sedan hem och sov, hur skönt som helst nu när jag vaknar upp och inte är dödstrött som innan!! 

Chef nu på morgonen igen eftersom att rätta chefen är ledig på morgonen!! 

Annars har det inte hänt så mkt tror jag, mkt jobb och så! Vi va ute lite i fredags, Cala Mesquida var i Can Picafort så vi åkte dit efter jobbet :) Det var kul! 

Slänger in lite bilder nu när jag haft tid att lägga in de på datorn!! 


Hängde lite på Tropic en dag!

Promenad på min lediga dag!

Ledig dag

Sämsta bilden men ett bildbevis på att jag faktiskt klippt av mig en rejäl bit av håret! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0