T H U R S D A Y

Igår var jag ledig kvällspasset och det kändes konstigt att säga att jag jobbar inte förrän på fredag! Det var en härlig känsla haha. Satt ute på terrassen ett tag och bara latade mig innan jag duschade och fixa till mig lite för att senare under kvällen möta upp Rebecca och Victoria för middag! Första gången sedan jag kom hit ja bara äter med svenskar och kan prata svenska hela tiden!

Efter det gick vi till Royal beach för en drink med två andra från blue och bara hade det gött! Härlig kväll! Nu är frukosten i magen och jag är redo för min ledig dag. Vädret är inte det bästa men det är n perfekt dag för Rebecca och jag kommer om en timma ta bussen till Palma och Ikea :) Najs!!

Ska se till att få lite ordning och heltrevligt på mitt rum! Mer uppdatering om vad som inhandlades kommer ikväll eller någon annan dag när jag har ork och tid med det. Taggad är jag iaf :) Dags att ta en dusch och lite kanske så jag är redo och inte missar bussen! 

Ha en bra dag för det ska jag, så hörs vi kanske senare igen!! 

Viva Blue at Enjoy a few days ago! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0