Pirate day

En dag som sprungit på bara för att vi haft så mkt att göra och styra med! Började morgonen med en promenad på stranden med Sarah! Soligt och gött! Efter frukosten satte vi igång med att fixa inför dagen, köpte godis till skattjakten som ägde rum på eftermiddagen, en lyckad sådan :) Vi spelade innebandy med några gäster, åt lunch med barnen och hade kul!! En heldag med barnen helt enkelt och det gör att vi får sluta vid fyra eftersom att vi inte har någon lunchrast! 

Najsigt värre en dag som denna, när solen skiner och man längtar efter att en gäst ska slänga i en i poolen!!! Paula och jag gick ner till stranden direkt efter jobbet och la oss ett tag, första gången jag ligger på stranden på typ en månad så det var riktigt skönt!! Blåste dock lite men va gör väl det, slappna av och inte göra något är inte helt fel!!

Tillbaka till hotellet för dusch och middag! Skulle varit maskot idag men bytte lite så dansade med Sarah idag igen precis som igår! Älskar minidiscot så gjorde inget!! Efter det var det magishow, riktigt bra och det är irriterande när man inte vet hur de gör, men nu kommer vi se denna show varannan vecka som om några ggr kanske man vet hur de gör och lite ;)

Börjar känna att jag fått lite ont i halsen och så, ligger därför nu och knaprar tabletter och dricker te och grejer för att inte bli så dålig!! Hoppas hoppas!! Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

Godnatt allesammans! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0