M A L L O R C A

 
 
Torsdag och min lediga dag är här igen! Var även ledig igår kväll! Direkt efter jobbet gick Paula och jag till frisören och klippte av oss håret! Rätt så mkt kortare blev det men så skönt! Håret blir så slitet av klor, sol och allt hela dagarna! 

Sedan mötte jag upp Sarah, Vanja och Alessio för middag vilket var riktigt gott! Efter det hem och kom lagom hem till 23 när de andra slutade då tog jag med mig Paula ut och vi gick och tog ett glas vin på en bar nere på gatan! Hemma till 00.30 igen då somnade jag gött!

Solen hittade hit igår igen så hur skönt som helst, nu skiner den också så jag ska klä på mig och gå ut för en promenad till Alcuda och tillbaka innan jag slår mig ner på stranden om vädret tillåter det senare! Vore nice!

Senare ska jag möta upp Paula när hon slutar 17 för ikväll är det vår kväll! Vi ska ut och käka på god restaurang! :)

Imorn fredag får vi äntligen våra uniformer! Tog bara 2 månader typ, Spanien säger jag bara ;) Igår började vi på utomhusscenen, äntligen!! Jag dansar första gången där på fredag, vilket ska bli kul :) Imorn efter jobbet kommer Cala Mesquida folket hit och dt blir utgång!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0