M A G A L U F

Okej, vad har hänt sedan sist! Inte så speciellt mkt antar jag! Dagarna vet ni vid det här laget hur de ser ut antar jag. Om inte säg till så berättar jag det för er! ;) Igår fick vår chef för sig att åka till Magaluf och festa eftersom att han är ledig idag (lördag). Sarah och jag tänkte varför inte hänga med, vi har ju skjuts dit eftersom att han tar sin bil och så tar vi en tidig buss hem och jobbar. Perfekt! Sagt och gjort!!

Efter jobbet som vi slutade 23.00 igår duschade vi och fixade till oss lite och runt 00 åkte vi mot Magaluf (50 min med bil) Så vi var framme lagom till 01, där mötte vi upp Viva Palmanova gänget! Kul att träffa alla där :) Vi dansade, drack några öl och hade det hur kul som helst :) 

Runt 03-04 började många tänka att okej, dags att gå hem så vi orkar jobba imorn. Hahahah, sa Sarah och jag, dags att dansa lite mer så vi inte somnar och missar bussen hem. Efter x antal timmar med dansande gick vi och käkade på KFC (jag tog en god sallad för er som är lika matglada som mej) efter det åkte vi mot Palma och sedan väntade vi på bussen där i 1,5 timme. Kl 08 satte vi oss på bussen och sa till chauffören, Vi ska till Playa de muro, väck oss när vi är framme! Somande på en gång och en timme senare vaknade jag och då var vi nästan framme! 

20 min efter var det dags att börja jobba! Var inte så trött som jag trodde jag skulle va så det har funkat rätt så bra men nu är jag så trött så ska vila lite innan det är dags för middag, cirkus, minidisco och hela köret. Antar att det lutar åt utgång ikväll också så haha. Men blir lugnt, träffa folk bara så det är najs!

Har bilder jag ska visa er men känner att jag inte har tid att lägga in dom nu, kommer inom några dagar!! Ha en fortsatt bra helg! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0