I K E A

Jag var ledig i torsdags och då åkte Rebecca och jag till Ikea, en svensk dag helt enkelt :) Det var trevligt! Fick med mig det jag letade efter så nu känns mitt rum lite roligare och mysigare så det är najs! Saknas fortfarande lite småsaker men det kommer komma också!


Mitt tema blev lila iaf, köpte två kuddar, filtar, påslakan och örngott, handdukar och små korgar som jag kan förvara saker i på badrummet! Kanon bra! Även två ljus till så det luktar gott inne på mitt rum!! Tre posters som jag tejpade upp på väggen! Tänk er nu hur fint va haha ;) Jag lovar att jag ska ta bild och visa er! Kanske till och med har så jag kan visa före och efter, jag kommer inte ihåg.. 

Sedan strosade vi runt i Palma när solen tittade fram och sedan åkte vi hemåt Alcudia för chill på ballen innan vi drog in till stan och käkade och sedan tillbaka till Tropic och väntade på att de andra skulle sluta. En lugn kväll ute väntade, ja sa till mig själv att jag ska försöka va hemma innan 02 för jag var grymt trött redan vid 21. 

Efter några timmar åkte vi vidare och dansade och hade så kul så jag vill inte åka hem. 06.00 glider vi in till hotellet, då var det upp på rummet sova och två timmar sedan upp och käka frulle och jobba, men det var inga problem, jag var inte trött, inte bakis (eftersom jag inte drack så mkt) och hur pigg som helst enda till 23.15 då vi slutade jobba! 

Nu lödag och jag sitter och väntar på att vi ska springa ner till frukosten, det regnar ute och är kallt så idag ska jag fixa till några inomhus aktiviteter tror jag allt! Ha en bra dag!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0