F R E D A G

Då var de fredag och helg snart igen! Det känns som det är helg här hela tiden! Aldrig måndag och tisdag typ.. 

igår var jag ledig! Började med att gå till doktorn vi har på hotellet då jag haft ont under min fot nu i två veckor typ och det blir bara värre. Inflammation fick jag veta att det var, gick till apoteket och han sa rör dig inte så mkt! Det är inte lätt i ditt jobb dock och det sa jag att nej det är det verkligen inte! 

Men igår var det för en gångs skull fint väder så var på stranden i stort sätt hela dagen! :) Det gillade jag!! Vilade då min lilla fot men en dag är inte tillräckligt så får försöka ta det lite lugnt idag och vila när jag kan. Men det är inte lätt som sagt! 

Frukosten är nere nu och jag redo för jobb och en intensiv helg!! Ha det bra! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0