C A L I E N T E

Redan onsdagkväll och det är sjukt, veckorna verkligen springer iväg. Min lediga dag är imorn och det är välbehövligt för har varit småkrasslig nu sedan igår morse och idag har jag haft lite feber (i denna värmen var det ännu varmare), näsan rinner och halsen gör ont. Inte kul inte!! 

Därför ska jag imorn se till att kurera mig! Har inte så mkt planer, ligga på stranden och läsa en bok, slapp och hänga på royal becah eller något. På kvällen blir det Alcudia med Paula en sväng (hon är ledig kvällspasset) och efter det ska vi gå tillbaka hit till Muro och käka middag på El patio :)

Nu har jag kommit ut ur duschen så dags att klä på sig kvällens outfit, de sexiga byxorna som snart spricker i rumpan och den för evigt smutsiga orangea t-shirten och de svarta skorna för om 30 min är det middag och om 1,5 timme är det minidisco och det är jag och Anna Lena som dansar idag om jag har energi för det! Men ska nog klara det hoppas jag!! 

Ha en bra kväll!! Imorn ska jag slänga in lite bilder till er! 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0