B I L D E R

Fredagen är över och jag ligger i min säng medan några andra ska ut och festa lite. Eftersom att de flesta ska ut imorn då vi ska fira Yori som fyller år på tisdag så sparar jag mig eftersom att jag inte är helt hundra och inte varit denna vecka! Har inte så mkt energi så va ute två dagar i rad finns inte ens på min karta! Duktig tjej hoppas jag ni tkr då! haha ;)

Lördag imorn vilket innebär att det är många gäster som åker och många nya som kommer. Vi har sagt hejdå till en svensk härlig familj som åker tidigt imornbitti och en tysk familj som varit med oss nu i två veckor. Känns lite konstigt men nu är vi laddade för nya gäster!!

Slänger in lite blandade bilder bara för att jag lovade er det igår och det inte kom några, men hade faktiskt inte tid! Paula och jag åkte till Alcudia och efter det gick vi tillbaka för att käka på El patio och eftersom jag är så snorig och hostig och allt så kände jag inte någon smak alls, tråkigt för en som älskar mat!! Hade så mkt vitlök och jag åt upp allt, kan tänka mig att jag inte luktade så gott efter det, men kände inget så haha ;)


Lite sned men så här kan man se ut efter en dag på jobbet! 


Ledig dag förra veckan med härliga människor :) Alcudia!! 


A walk on the beach!


Sandslottstävling på kursen och vi skulle göra en apa! Vi vann såklart :D


Första jobbpasset avklarat, det firade vi med en drink eller två på Royal Beach!! :)


Ledig dag i Alcudia :) Sangria, öl, glass och sol!! :)


Underbara typer från Danmark :)


Beach


Öl och underbar utsikt! 


:)

Utgång i Magaluf med Viva Palmanovagänget :)

Det var lite och några bilder, fler kommer :) Ha en bra helg! Godnatt
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0