T I S D A G

Dåligt med uppdatering här märker jag men har inte tid för det om jag ska va ärlig!! Och när tiden väl finns det så tänker jag inte på det eller har ingen ork för det!! Lunchrast nu några min till så tänkte skriva några rader. Ligger just nu i sängen och vilar! 

Det är grymt varmt här idag!! Skönt men samtidigt extremt jobbigt men men vi ska inte klaga och detta är inget vad det kommer va om någon månad så haha. Jag vet vad jag har att vänta iaf!

Jobbet rullar på som vanligt! Har lite problem med min fot som de flesta redan vet men åkte till doktorn igår igen och har nu ett stöd jag fick och nya tabletter! Är det inte bättre fredag måste jag kanske åka iväg en längre bit med bussen och röntga eller något sådant!! Har inflammation mellan tre av tårna upp på ena sidan och kan även vara att det är lite av och ligger och nöter!! Men vet inte får se va som händer!! Ska uppdatera er om det!!
 
Annars är det som sagt va bra!! Ska ut en sväng ikväll då det är ens födelsedag! Men lugna puckar blir det och innan 03 ska jag va hemma!! 

Nu måste jag sticka ner!! Ha de bra!! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0