Slutet av juni

Oj oj, nu var det ett tag sedan jag var här! Men säger det igen, har verkligen inte tid och har man lite tid över så är man för trött för att blogga! Men nu ligger jag i min säng och kl är bara lite fter 07 och jag är vaken. Vaknade och bestämde mig för att inte somna om för jag har sovit i sju timmar och ska se om jag mår bättre då. Om en 50 min ska jag och Paula ut på en promenad :) Vi va ute igår morse och igår efter jobbet.

Jobbet är som vanligt så inget nytt där inte! Jag är ledig ikväll och imorn så det är himla skönt, känner att det är välbehövligt, ska försöka vila upp mig så mkt som det går och försöka låta bli alkoholen som det har blivit rätt så mkt av senaste tiden! Inte bra inte bra!!

Jag dansat minidisco två ggr förra veckan och foten håller och det är jag glad för. Men jag anstränger den inte för mkt iaf så det är skönt. ,
 
Just nu har vi några dagar med lite moln och så, men det är skönt för oss, lättare att jobba än om det skulle va 40 graders värme. Turisterna är inte lika glada dock hahaa. 
 
Vi går snart in i juli, vart tar tiden vägen egentligen?!?! Det är galet!! Börjar tänka på vad som händer efter detta nu, vet inte men har lite planer iaf!

Vad mer har hänt?! Midsommar firade vi med fritidsresor lite lätt och i söndags var det San Juan, då gick vi till stranden med några av servitörerna och festade :) Det var kul!!

Har många nya bilder som jag vill visa er men det får jag ta att slänga in på dator nu när jag ska va ledig ett tag så kanske ikväll. Men lovar inget! Kan ha bättre saker för mig!! 

Dags att börja byta om! Ha det bra! ;)
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0