S J U K L I N G

Då är man sjuk igen! Är det inte det ena är det det andra! Foten känns bättre då jag varit lugn nu i två veckor, återstår att se va som händer när jag ska testa dansa på onsdag elr något! Hoppas att det känns bra efter det också! 

Igår vaknade jag upp svettig som jag vet inte vad och gick med feber hela dagen! I redan 33 graders värme är det inte skönt att ha feber och känna att man måste jobba men det funkade! Jag överlevde dagen men det var knappt måste jag nog säga! Hann med 5 iskalla duschar under den dagen iaf! 

Idag vaknade jag upp i hopp om att känna mig lite bättre, vilket jag kanske gör, inte mkt för jag är fortfarande grymt varm och febern är där men men! Får se hur denna dag kommer att gå. Har iaf varit nere och käkat frulle så fått i mig lite mat iaf! 

Ligger i sängen nu igen och vilar tills det är dags att gå ner om 10 min ungefär! Familjedag så har jag tur kan jag ta det rätt så lugnt under eftermiddagen. 

Ha en bra söndag alla där hemma! Här har vi strålande solsken, blå himmel och kokande varmt! Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! hihi! Jag gissar på att det var du som skrev på bloggen? Stod anonynt. Det lät som du iallafall, haha! Annars får du radera detta nu ;)

Lägenheten ligger ovanför hårmix. Du vet i backen ner där vid Lindgrens restaurang. Det går jätte bra på jobbet. Eller ja, jag har pendlat mellan 3 jobb nu men nästa vecka börjar jag på bokningen på ALV och så har jag kvar det i Vöstervik med. Sebbe har ju börjat på holmgrens och han stortrivs verkligen. Det märks på honom ;) Vädret är jättetrist men dock ganska varmt/kvalmigt. Några fina dagar har det allt varit. Hoppas det hinner ändras till midsommar bara :)

Hur det med dig? Trivs du fortfarande där nere? Är det kul?? :D Låter som du har skitkul! Hur är vädret där? Supervarmt??

Kram!

Svar: :) Det var jag men men haha. Nu såg jag detta efter det andra som jag svarade på!! Va kul att han trivs också! Hur var midsommar, vad hittade ni på?
Det har varit supervamrt här i några veckor men nu är det lite molnigt och så igen men för mig gör et inget det är jobbigare att jobba i värmen så lite blåst och så ibland är helt okej haha. Men turisterna blir galna haha. Kram
Sofia

2013-06-20 @ 11:27:27
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0