F R E D A G

Ledig igår och som vanligt är den lediga dagen alltid underbar! Den går fort men det är najs iaf!! Började med att tvätta och städa mitt rum :) Sedan åkte jag till Mercadona för att köpa lite nödvändiga saker såsom balsam, nivea m.m. Hem och rätt ner på stranden där jag låg i några timmar med musik i öronen och hade det gött!! 

Sedan middag med Paula, köpte mig även ett par nya skor som jag behöver på kvällarna, det är inte lätt att hitta ett par bra svart skor när det inte finns några "normala" affärer här i turistställen men men hittade ett par som är lite rosa också och hur sköna som helst. Hoppas att det duger och att min fot kommer må lite bättre.

På tal om min fot, många som frågar! Den är betydligt mkt bättre än den var för 3-4 veckor sedan men anstränger jag den för mkt så känner jag att det känns. Därför har jag inte dansat minidiscot på snart 2 veckor och ska inte göra det förrän tisdag eller onsdag så jag ska testa och se. Om det inte känns bättre kommer jag spendera nästa lediga dag på sjukhuset i Inca för röntgen och hela köret tror jag!! Men det återstår att se hur det blir. 

Har lite nya bilder men det kommer när jag har tid! Under tiden får ni nöja er med dessa!!


Norska gäster!


 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå igen! ;) nu kom namnet med ;)
Ja, det är bara bra med oss! Hur är det själv? :)
Lägenheten ligger ovanför hårmix. PÅ övervåningen där. ;)) Du får komma o hälsa på när du kommer hem sen. När kommer du hem förresten? :)

Kram!

Svar: Jo bara bra här också, ska ner och jobba snart igen!! haha, det enda vi gör här men det är kul så det går fort!!
Okej, nice ju :) Ja men det ska jag verkligen göra!! Jag är hemma i nov någon gång tror jag om det inte blir ändrade planer och jag får för mig att göra något haha ;) Kram
Sofia

2013-06-25 @ 18:17:10
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se
Postat av: Emma

haha! Men du har ju ett roligt jobb iallafall.
Ja, du är så välkommen så! :)) Haha nää, du far ju fram o tillbaka så man vet ju aldrig ;) hehe!

I midsommar tog vi det lugnt (som vanligt typ) nä men vi åt mat hela dagen kändes det som.Vi var hemma hos sebbe och grillade och sådär tillsammans med min moster , hennes pojkvän och deras son. :) Vädret var inte så värst.. som en midsommar brukar vara. ;)

Kram!

Svar: haha, ja det är kul men jobbigt också ibland! hah. Okej, men va trevligt!! Ja, det brukar va regn har jag hört och kommer ihåg från förr typ ;)
Vi hade det rätt så bra faktiskt :D Vi firade lite me fritidsresor och så men det var inget mer typ. Sedan beachparty på kvällen/natten hahaha. :) Kram
Sofia

2013-06-26 @ 10:47:36
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0