S T E K H E T T

Det är så varmt så varmt så varmt!! Alla hemma säger att ni har det så varmt och då kan ni lägga på 20 grader och så tänker ni på mig!! haha. Nej, men det är för varmt nu! Satt ute 30 min när jag skypeade med Deb och efter det ställde jag mig upp och torkade av allt svett! Det bara rann över hela mig!!

Tvättat kläder och hängde ut de för en 45 min sedan och kände på dom nu och de är snart torra så jag kan ta in dom, det går snabbare än att använda torktumlaren! Helt sinnesjukt!! OCH då är vi BARA i slutet av juli, vill inte ens tänka på månaden som kommer nu om det kommer va så här då eller hur det kommer va!! Vanligtvis är det riktigt hett i augusti så!! 

Men ska inte klaga, hellre sol och värme än snö och kyla! Det är en sak som är säker! Sitter nu och känner mig fräsch efter en kall dusch inne på rummet.. ska ut snart, måste käka något och då kommer de inte dröja många sekunder innan man känner svetten på ryggraden igen! Det är en härlig känsla (elr inte) hahha ;)

Nehe, dags att röra på mig lite kanske!! Ha en bra kväll!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0