S A T U R D A Y

Lörag och jag är ledig ikväll!! Behövs verkligen då jag och min kropp inte riktigt är kompisar sedan igår eftermiddag!! Ska slappa, gå och äta och bara vila!! Vet inte vad som händer ikväll. Det snackas om att det är fest på stranden här i Muro men vet inte!! Det bestäms lite innan 00 om det blir utgång elr inte! För mig blir det en lugn kväll utan alkoholhaltiga drycker iaf det är en sak som är säker!!

Igår var en galen kväll på jobbet! Vi slängde varandra i poolen och alla sprang runt och skvätte vatten och allt på varandra, de inblandade var servitörerna, vi och några av gästerna!!! Galet!! Vet inte varför men kul var det iaf!! 

Dags att röra sig ner i värmen igen, 40+ så kan ju inte påstå att jag fryser direkt!! Tre timmar sedan är jag ledig!! kämpa kämpa!! 



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0