Mot toppen!!

Tisdag och det enda jag behöver nu är en ledig dag!! Inte varit hundra nu på några dagar, igår kväll fick jag feber och var helt slut i kroppen!! Har min timme ledig idag så börjar nu vid 15 igen!! Har varit på apoteket och köpt värktabletter, vitaminer och shit! Hoppas på att få tillbaka lite energi för nu är jag verkligen nere på botten!! Hoppas att snart va på topp igen!! 

Men till något roligare nu! Om en vecka kommer spanska familjen + Amanda till Palma för att stanna i tre veckor, ser fram emot att få träffa dom så himla mkt :) Ska bli så grymt kul!! Och om två veckor kommer min syrra att spendera en vecka i Magaluf så ska bli kul att träffa henne också :) Så hela augusti kommer det finnas besök här på ön, vilket gillas extremt mkt såklart :) 

Nu ska jag sova en 45 min innan det är dags att gå ner och jobba igen!! Hoppas ni har det bra där hemma!! Kramar

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0